Повернення та обмін товару належної якості

Компанія «ТД Аква Трейд» дбає про своїх покупців. Ви купили товар, а він Вам не сподобався? Повернення та обмін товару, повернення грошей зробимо без будь-яких труднощів протягом 14 днів після покупки.

Відповідно до закону «Про захист прав споживачів» покупець може:

  • обміняти товар належної якості.
  • повернути товар належної якості та отримати кошти, витрачені на товар у повному обсязі. Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту, коли продавець забрав товар з відділення Нової пошти або Укрпошти.

Який товар підлягає обміну

  • На який є чек.
  • Товар в оригінальній упаковці із збереженим товарним виглядом, бирками та ярликами, що не був у вжитку.
  • Обмін товару провадиться протягом 14 днів з моменту покупки.

Умови повернення товарів належної якості

  • Товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо.
  • Збережено фабричне пакування, ярлики, заводське маркування, товарний вигляд, повна комплектація та споживчі властивості.

Для повернення звертайтесь до нашого сервісного відділу.

Умови оплати доставки при поверненні

  1. При поверненні товару та відправці покупцю нового товару доставку оплачує покупець. При цьому відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що повертається.
  2. При поверненні коштів, у разі несплати товару, що повертається покупцем, сума за доставку вираховується з покупця.
  3. Якщо товар не відповідав опису провини продавця, доставку в обидві сторони оплачує продавець.

Повернення та обмін товару неналежної якості

Якщо Ви через непорозуміння отримали товар неналежної якості, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних властивостей, то Ви маєте право повернути або обміняти товар після того, як отримаєте висновок в нашому сервісному центрі.

Для отримання більш детальної інформації звертайтесь за телефоном: +38 (044) 303-93-93.

Процедура повернення товару неналежної якості

  1. Зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути оплачений товар.
  2. Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів.
  3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо гроші або інший товар.

Усі послуги перевізників чи комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.

Ми покриваємо витрати доставки тільки у тому випадку, якщо товар був неналежної якості.

Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.

Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту чи Укрпошту.

У разі виявлення пошкодження упаковки або товару при його огляді у відділенні Нової Пошти чи Укрпошти обов’язково складається відповідний Акт та про інцидент повідомляється за телефоном, вказаним на сайті нашої компанії.